IMG_2846.JPG

 

1/2018 光顧

暫時我食過最滿意的天婦羅(包括日本食)。之前食過普通午餐,今次食Omakase,價錢貴d,款色當然多d。食材水準高,最喜歡係墨魚同沙𩺬魚,蔬菜清甜美味,反而海膽唔夠鮮甜。師傅工作時好嚴肅,但完成午餐後就同我地講笑。話說餐廳好多名人幫襯,梁朝偉更加係常客,佢話有次朝偉同朋友來,坐在吧枱尾,之後有一組六位客人入來,餐廳好細,佢地一見到朝偉就不停偷望,結果師傅忍唔住請朝偉同佢地合照,影完後佢地終於肯專心地用餐。到朝偉食完,同入口的卡坐客人打招呼,朝偉剛步出門口,食客問師傅佢係邊個,一知道佢係朝偉,立即追出去影相,好搞笑。

故事未完,師傅喜歡分享佢同名人的合照,佢只會放在自己手機,當佢show 比我睇時,成日叫我估係邊個,講講下我叫佢同我合照,下次見到呢班名人就show 張相佢地睇,叫佢地估我係邊個,引得師傅哈哈大笑,愉快的一餐。

 

之前食後感👇🏼

https://hearoom.pixnet.net/blog/post/296882008

 

蘿蔔蓉好甜,超正

IMG_2845.JPG

是日食材

IMG_2847.JPG

 

前菜 左口魚刺身

IMG_2848.JPG

喬頭昆布沙律

IMG_2849.JPG

Omakase 大部分食材都同set lunch一樣,只係多左蠔、海膽、蝦多士、帶子

IMG_2850.JPG

之後以一個天丼結尾,仲有茶泡飯選,不過上次食過,配上師傅推薦白味噌湯,真係好好飲

IMG_2851.JPG

甜品

IMG_2852.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()