close

3/2019光顧 TEA WG1837@中環IFC

 

奢侈地嘆早餐的地方。之前去開的Elements 店,出品不俗,可惜餐廳部已關門大吉,只做零售,如今要食就要去中環。照舊點個「早晨全餐」: 果汁、班尼迪、甜品加自選茶,食物保持水準,慢慢嘆慢慢坐,不過中環店始終較多人,無咁清靜,見到好多人等位都唔好意思坐咁耐,個零鐘就走了。

 

之前食後感 :

https://hearoom.pixnet.net/blog/post/341774973-幾訪tea-wg%40尖沙咀

 

 

鮮榨蘋果汁

 

磨菇班尼迪 磨菇係切成蓉鋪在麵包上,荷蘭汁加左松露油,好香的菇味,菜沙律好新鮮,配合綠茶earl grey。 西茶我通常都飲earl grey,呢度有好多款選擇,今次試綠茶earl grey,清清地又可以聞到earl grey 的香,啱我。當然白茶就更好了,不過太貴,唔捨得點。

 

造型漂亮的車厘子朱古力蛋糕,朱古力外皮包住的濃澴的朱古力慕絲,中間係新鮮車厘子果醬,唔太甜,真係睇得又食得。

 

餐廳裝修金碧輝煌,一邊係售賣茶葉茶具,另一邊係餐廳

 

好多人來買茶葉,所以都幾嘈。

IMG_1076.JPG

IMG_1077.JPG

IMG_1078.JPG

IMG_1079.JPG

IMG_1080.JPG

IMG_1081.JPG

IMG_1082.JPG

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()