IMG_0629

2/2016 光顧 壽司淳@灣仔

食之前,睇雜誌介紹得好精彩,食之後,睇另一本雜誌介紹都好精彩,只係我光顧的時候唔精彩。餐廳食材新鮮品質高,但問題喺師傅度。話說serve我的師傅見佢手震震咁,加上處理刺身的方法,我已經有離坐的衝動,可惜已落單。刺身新鮮,所有壽司已做調味,不過就唔多合我心水。最激氣係由另一位師傅serve的客人與我食同一個餐,居然部分食材同壽司處理方法係有分別!我作出反映,店員話呢d就係omakase 的分別,下次比番雙倍我,但我食的係套餐,成五舊水一個餐,價錢與水準不成正比之餘仲要用料有差別,絕對激氣。我唔好彩遇師傅不淑,浪費左我的時間與金錢,無左一餐仲要激鬼氣。若果你想去,一定要選出名的兩個師傅,但我都唔會再去,當日感覺太差

用料新鮮,但每件刺身都喺毛巾度印完先,我已無胃口個海膽同我火炙,話好少地方有得食,我當然明白,因為我都係第一次見,唔識欣賞加上大細超人地係燒拖羅手卷,我係醃蘿蔔手卷

IMG_0630 

套餐有齊前菜茶碗蒸同雪糕

IMG_0631

一開始喺個lock and lock 盒度攞件左口魚邊出來已夠驚心動魄

 IMG_0633

最恐怖係燒完個魚邊用條毛巾吸油,我見識少,問個經理,佢介紹自己係營運總監,以前係君悅日本菜個廚,佢話好多高級壽司店都係用毛巾,志魂都係咁,我見識少,唔知道,又可能個師傅手勢唔利落,總之就接受唔到囉。見d師傅所有魚生切完都會先用毛巾印下佢,(我明白有d係需要,但都唔係每塊呀😫)睇到我倒了胃口,唯有叫佢處理我果d要用廚房紙。

IMG_0634

 魚生用盒裝,做法高級,但我就座當日只覺硬件高級,軟件未能配合,有d似去左大陸五星級酒店feel

IMG_0659   

 

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    灣仔
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()