close

香港人消費力強,愈來愈多西式茶餐廳,但質素就認真參差。工作辛勞一週,週末有時會選間靚靚餐廳舒舒服吃個早餐,品嘗一杯香濃咖啡,小確幸。

先講隱形富豪雲集的元朗,發展一日千里。之前路經見到鋪面小清新裝修,合心意。 見到要等位,心想水準應該可以?這次又到元朗一遊,便決定一試,點了all day breakfast,賣相靚靚,但其實就係一碟質素差的凍肉,再配一杯無味咖啡 ,盛惠$113(碟凍肉$88,咖啡另計) 。元朗的消費力真不容小覷!但又一証明食物不重要,最重要是包裝?還是我又被表面曚閉?

反而中產地段何文田就經濟得多,egg benedict 連咖啡,盛惠$58。食物普通,但環境舒適,CP值高。但連中兩次地雷後,就更覺對不起Cafeine 了。

上圖 : A little bit@元朗
下圖 : The little devil@何文田

http://pic.pimg.tw/hearoom/1399172413-2867677668.jpg
http://pic.pimg.tw/hearoom/1399172414-3516232704.jpg

arrow
arrow
    文章標籤
    香港 美食
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()