IMG_0809.JPG

 

3/2019光顧

 

觀塘的餐廳愈開愈多,店面愈來愈大,亦愈來愈有氣勢。係咪觀塘租金較平?好似呢間,開喺觀塘但收尖沙咀的價錢,裝修又確係高級,似高貴的火車餐卡。Lunch menu 選擇多,煎扒意粉沙律通通有,配搭頗有心思,選用多款配菜。當日點左自家製手打意粉加冷泡茶,味道一般。餐廳勝在地方大,裝修靚,坐得舒適。晚市餐牌選擇豐富,若在觀塘想揾間靚靚地的餐廳,呢度係不俗的選擇,雖然食物水準一般,但問過星期五無限入座時間,好過去旺區的高級快餐同人迫。

 

忌廉粟米湯 粟米打碎煲,更有口感

 

IMG_0806.JPG

龍躉意粉 中西式fusion pasta,龍躉、唐芹同荷蘭豆,加個濕濕地的橄欖油汁,感覺中式,但又加左dry tomato capers ,結果變成西洋龍躉伊麵,唔中唔西,感覺怪怪的,唔多夾。幸好食材新鮮,味道唔差。點餐時侍應煞有介事地話我知手打意粉會比平時食的唔同,會彈牙d,搞到我差d想忠誠地向佢宣誓講句 : 我食過手打意粉!我真係食過!結果係手打幼蛋麵一點蛋味都無,亦唔彈牙,好彩唔係腍

IMG_0807.JPG

 

$18點左冷泡茶,當日提供的係蜜桃冷泡茶,不過我明白以我的level,點普通茶已ok,因為我完全飲唔出冷泡茶的精粹。

 

IMG_0808.JPG

 

餐廳佔二樓全層,一上電梯就見。分酒吧區同用餐區,仲有獨立房間,各種顧客一網打盡,睇來投資者都幾進取。進入餐廳左右兩邊酒吧區

 

IMG_0810.JPG

 

酒藏幾豐富

 

IMG_0811.JPG

 

進入用餐區

 

IMG_0812.JPG

 

open kitchen 內好多廚師,人頭湧湧,好熱鬧

 

IMG_0813.JPG

 

有寬大卡位

 

IMG_0814.JPG

多間獨立房

 

IMG_0816.JPG

 

IMG_0817.JPG

 

IMG_0815.JPG

 

IMG_0818.JPG

 

細心位,洗手間內有nursery room,不過冷氣大,小心凍親bb

 

IMG_0819.JPG

 

餐牌食物又潮又豐富,連奶蓋茶都有,少見

 

IMG_0820.JPG

IMG_0821.JPG

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()