close

10/2015 光顧

灣仔船街差不多成條街都係食,以西餐為主,間間不同國家,今次我去法國。與朋友午餐,大家同樣點左個burger套餐,green salad 加薯仔加burger。薯仔有幾種煮法,我地分別選擇牛油焗同薯批。食物簡單但好味,值唔值得二百個大洋食個唔包飲品的餐就各下自決了。雖然薯仔無限添,但食得幾多?

橄欖油由廚師自行配制辣地幾好味

green salad 呢度二人份,新鮮沙律菜配酸酸的salad dressing , 平衡下heavy 的漢堡

IMG_6704

 

由於係法蘭西餐廳,所以個burger 都改用法包,牛肉用安格斯牛扒搞碎,再由靚仔廚師手打,我點5成熟,漢堡扒juicy唔鞋肉味濃,配上蛋沙律同醬瓜,好好味。

IMG_6707

 

IMG_6708

呀靚仔將牛肉即攪即醃

IMG_6701

奶油焗薯  薯仔切成塊狀,加奶油芝士焗,夠哂香口,唔肥就有鬼

IMG_6706

芝士薯批  煎得燶左d,乾身左d,都係焗薯較吸引

 IMG_6705  

arrow
arrow
    文章標籤
    灣仔
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()