close

image  

戰爭係一個大題目,不同導演有不同取材,呢套真人真事改編,一個軍人狙擊手的傳記。主角的一生都展示在電影中,角色立體,一個軍人的心路歷程,戰爭對佢的人生,家庭等影響都有仔細描寫,結尾一塲槍戰戲幾緊湊,結局更加係諷刺。但整體並不太精彩,而且又係離不開美國精神,妖魔化對家,公式內容,但呢套較多著墨於軍人離開戰場回家後的描寫。不過好佩服導演的魄力,畢竟已經84歲!

 
荷里活拍的戰爭片大部份以美國人角度出發,通常已預設立場,可能睇得多,久經訓練,每次見戲中有美軍陣亡,總會特別肉緊,但隨即為自己的冷血而慚愧。美軍的係生命,難道對方的就唔係生命?相信無人會天生係如此殘酷,點解呢d美國敵對國家人民會變得如此可怕?原因大家亦心知肚明。人性係可怕的,權力核心人物互相比併,高高在上受萬人保護。可憐下面的一班棋子任由擺佈,上戰場就等於交出生命,就算可平安回家肢體傷殘,心理後遺症,結果有幾多人可全身而退?所以話,戰爭,從來無贏家。
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()