IMG_6424.JPG

 

9/2019光顧

 

中價日本菜,行貨格局,質素一般。最出色係本menu的印刷同個海景。

題外話 : 喺OTE試過幾間餐廳,呢間算係平均,食物ok,價錢合理,若只想享受個景,我都會選呢間。另外幾間一係貴,一係唔好食,一係又貴又唔好食🤪🤪

 

 

LUBUDS飲食集團近年非常進取,開左好多間不同的中價餐廳,若習慣在大商場消費,好多時會遇上,繼上次念川居之後,今次又幫襯左佢。相內的餐桌在室內,同露台隔住塊玻璃,玻璃抹得一塵不染。

 

IMG_6419.JPG

 

蔥吞拿魚腩飯 吞拿魚腩色澤暗左幾度,好彩份量足,而且唔腥,二百蚊一個套餐,叫做交到貨。日本菜就係咁,一分錢一分貨,想要色澤靚d,再肥美d的吞拿魚腩,麻煩去鮨店比double 價錢

 

IMG_6417.JPG

 

標準套餐,包括沙律、前菜、味噌湯

 

IMG_6421.JPG

 

甜品 蕨餅兩粒

 

IMG_6422.JPG

 

咁好的景,當然要嘆杯咖啡,不過侍應話套餐唔包飲品,咖啡要另收費,成$50一杯,我無信心呢度會有好咖啡,決定食完攞杯水出去坐,是日天朗氣清,清風徐來,好舒服。後來朋友告知原來點套餐,咖啡只加$28,集團侍應服務仍有進步空間。

IMG_6423.JPG

 

餐廳一列落地大玻璃,對住無敵維港景,非常開揚。

 

IMG_6426.JPG

 

IMG_6427.JPG

 

來到OTE,主角其實係個景,食物只係配角。露台位更加係焦點所在,維港兩旁景色睇哂

 

IMG_6428.JPG

IMG_6429.JPG

arrow
arrow
    文章標籤
    天穴 餐廳天穴
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()