IMG_0520.JPG

9/2020 光顧

 

我對素食興趣一般,不過有時貪得意都會食下。從前食素大多數係因為宗教問題,如今食素己成為潮流,食素與環保、支持永續發展、LOHA生活等畫上等號。餐廳創辦人好有心,由宣傳green monday 理念開始,成立社企,遂步開小賣店、超市、餐廳,係香港推動綠色生活的有心人之一。又跟加拿大公司合作製造新豬肉,即係植物肉 ,餐牌上的菜色就係由不同品牌的植物肉煮成。植物肉以大豆製造,基本每塊肉都係一樣,所謂的豬牛雞肉只係口感不同。餐牌款色多多,對素食人士來講係好事,多個選擇。不過對於雜食者如我,試過就算。

 

新午餐肉辛辣麵  新豬肉做的午餐肉,肉質結實,第一口覺得唔錯,但食落就覺得無左午餐肉應有的香口油膩罪惡感,其實食午餐肉就係為左個呢個味道,所以最多食少d,都唔會選擇新餐肉。辛辣麵有海苔同泡菜,幾有心機。

IMG_0516.JPG

新豬肉抄手,餃子皮薄滑,饀料有粟米及新豬肉。新豬肉口感削,抄手汁只得麻香,欠辣味,麻麻。

IMG_0517.JPG

咖啡偏苦,暫時未飲過好飲的有機咖啡

IMG_0518.JPG

呢個牙簽桶設計唔錯,一次出一枝,感覺衛生,可惜附屬商店無得賣。

IMG_0519.JPG

餐廳設計清新簡單,有點似飯堂。

IMG_0521.JPG

附屬商店,售賣食材及環保用品,好多都係香港製造。亦有好多食品適合患有敏感症的人食。我行完之後好感恩自己乜都可以食🙏

IMG_0522.JPG

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()