IMG_2795.JPG

住宿離Seljalandsfoss只有十零分鐘車程,諗住就算當日唔夠時間去Seljalandsfoss,第二日可以補番,而且比起附近的住宿價錢,呢間算平。住宿地方位於公路旁的山腳下營地,有十幾間供二人入住的小屋,另有幾間兩房的木屋,營地簡單無設施,似一個驛站。積木般的小屋雖然外表似臨時房屋,但內裡基本設施齊備,不過入住後記得立即check 清楚熱水暖氣供應有無問題,因為我當晚想要多個暖爐,晚上係無法聯絡職員的。

 

資訊 :

booking.com鍵入酒店名即可找到

 

營地雖然在公路旁,不過放心,並非貼近公路,到達後會見到右手面的大屋,係辦事處,但我無去過,後面的小屋係一房cottage,可供四人入住。

 

IMG_2794.JPG

 

我地住呢款積木小屋,門外可以隨便泊車,唔阻人就得,我地租左兩間屋,泊中間

 

IMG_2796.JPG

 

訂單要先付款,就算在booking.com 訂都一樣。住宿採取全自助式,於確認付款後,會收到send email通知入住小屋的號數及門口密碼,整個住宿期間一個職員都未見過。

 

IMG_2797.JPG

 

室內非常簡單,一桌兩椅一梳化加個開放式廚房

 

IMG_2798.JPG

 

睡房好細,一開門就係床

 

IMG_2799.JPG

 

衛浴清潔

 

IMG_2800.JPG

 

簡單廚房,咪諗住煮大餐

 

IMG_2801.JPG

 

IMG_2802.JPG

 

IMG_2803.JPG

落地大玻璃,若唔落窗簾就似真人表演show的玻璃箱,不過窗簾落唔落都無所謂,反正無人會經過

IMG_2804.JPG

從小屋外望景色,若天氣好,極光完全一覽無遺

IMG_2805.JPG

住宿介紹附近有一個天然暖水泳池,在瀑布旁,天真的我一開始以為就在住宿旁,實際係應該要行一段路才到吧(圖片取自訂房網站)

IMG_2806.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()