IMG_7739.JPG

(一睇間餐廳外貌就喜歡)

4/2018光顧

 

由潮人主理的咖啡店,剛開業時只係喺中環select shop的一角,每次去到都有好多人,得幾個位,加上自己又唔夠型,所以一直無幫襯。估唔到生意愈做愈大,喺黃金地段灣仔及銅鑼灣設獨立分店。銅鑼灣店一向爆瀉,我反而喜歡永豐西街分店。呢一帶星街、月街、秀華坊都係我的漫步區域,好多味道不俗的餐廳,又有小店,四周都係型男美女,一個舒適小社區。餐廳以木為主的裝修,感覺cozy,座位較闊落,採光度足,好有休閒感,食物質素不俗,咖啡大大杯double shot,啱我。咪以為呢度會少人d,我假日10點到達就有位,但11點開始已坐滿,一樣咁受歡迎。

 

餐廳外唔多車,座在吧枱都有閒適感

 

IMG_7740.JPG

 

室內採光度足,陽光灑進來,一室温暖

 

IMG_7742.JPG

 

餐廳沿樓梯而建,樓底高,半層上,空間感更強

 

IMG_7744.JPG

 

IMG_7743.JPG

 

食物飲品選擇多

 

IMG_7741.JPG

 

egg benedict 食材新,擺碟無需花考,只係食物顔色配搭已夠靚,三文魚、牛油果、雞蛋,黃橙綠,荷蘭汁味道清淡,但其他材料新鮮補數,不過唔喜歡用法包做底。

 

IMG_7746.JPG

 

BLT sandwich 賣點都係食材,薯條用薯仔切條,口感好得多,不過撒鹽不均,中間好咸。

 

IMG_7747.JPG

 

strawberry french toast 幾有驚喜,french toast 柔軟,cream 好滑,花生碎香,感覺好西洋,雖然唔多喜歡玉桂味,但都食左一塊,無加糖漿都夠味

 

IMG_7749.JPG

 

咖啡大大杯,全部double shot,啱我,不過隻奶膩左d

 

IMG_7745.JPG

IMG_7748.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()