IMG_4355.JPG

2/2020光顧

同朋友來食飯,一坐底見佢面有難色,問佢咩事,佢話之前佢有朋友來食飯,四個人食左過萬,所以佢深感不安。雖然餐牌上的食物價錢唔算平,但都無理由食到過萬,我好奇睇完相就明白,因為佢地食 Omakase 之餘再開三枝清酒,我陰陰咀同朋友笑笑,同佢講 :  「今晚你請,你咪諗囉😏😏😏

 

餐牌走中價路線,食物多樣化,食材質素好d,擺盤靚d,裝修好d,坐得舒服d,似一間斯文的居酒屋。我地乜都點d,壽司、串燒、燒物、鍋物都有,味道中規中矩,勝在多元化,適合朋友聚會的餐廳。至於價錢......當然唔使過萬,若真係要比過萬的消費,我相信會有更好的選擇囉。

 

梅酒 前兩日去同一集團於尖沙咀的餐廳飲,梅酒份量少一半,冰的份量多一半,個價錢一半應該比左個維港景

IMG_4348.JPG

壽司卷物,質素同千両差不多

IMG_4349.JPG

串燒 豬腩肉、雞皮、冬菇

IMG_4350.JPG

燒厚牛利酢麵豉 似食一舊索滿油的牛利,我食左一舊,唔想再食,但同枱朋友話好食,所以我永遠係嗰句 : 各人口味不同

IMG_4351.JPG

清酒煮活北寄貝 北寄貝肥美,剛剛熟,好嫩滑,酒味頗重,不俗

IMG_4352.JPG

燒日本安心雞配柚子蘿蔔漬 雞肉嫩雞皮香,柚子蘿蔔漬清甜,好味

IMG_4353.JPG

美國產牛肉壽喜燒 牛肉柔軟,燒汁味我剛好

IMG_4354.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()