close

IMG_1888

6/2016光顧 

睇訪問,話廚師做開高級法國菜,開餐廳係希望將法國菜平民化,流落民間,令平民都可以試到,所以改呢個名。個名無改錯,因為食完之後一d都唔覺得曾經貴族過。普通一間西餐廳,同法國菜扯唔上關係,若認為有鴨脾就係法國菜,咁就ok囉。又或者根本成街都已經係「法國菜」,所以突出唔到。cafe 食物餐廳價錢,可能我帶住點點期望入去,所以有點失望。

跟餐的頭盤menu 寫係 「羅(挪?)威煙三文魚伴玫瑰香茜尖酸忌廉醬」我心目中係Sliced smoked salmon跟個汁(刁草,玫瑰醬,酸忌廉mixed)點知上枱後係個salmon tartare, 個他他我上枱時我再問多次,確定無來錯,無言.......

IMG_1883 

餐湯 磨菇湯,味道濃郁

 IMG_1884

南瓜蟹肉意大利飯 睇個賣相都知.....唔得,以為係金寶蟹王湯,蟹肉撕得太碎,個飯無咬口,完全無質感,味道係唔難食囉

 IMG_1885

散點鴨脾 又話高手流落民間,鴨脾好歹都跟個鴨油薯仔吖,叫做比我地d平民試下都好,點知presentation同個三文他他接近一模一樣,以後我學到何謂平民法國菜。

 IMG_1886

咖啡好大杯 好苦

IMG_1887

有層半,我坐閣樓

IMG_1889

IMG_1890 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    西貢
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()