close

IMG_1873

7/2016 光顧

朋友見我上次post 張相嘆茶,又話想試,唯有短時間內再來,對我來講好少有。今次點左早餐加個二人brunch,價錢當然唔係抵食,不過可以由10點坐到3點,而且食物唔錯,果汁main course甜品靚茶慢慢上,咪當老人家嘆早茶囉,不過今次就西d 呢間餐廳我最欣賞係每一道菜的sauce,幾特別。

早餐點scramble egg 收得$188,唔通真係比個炒蛋我咩,係就噴血啦。時興黑松露炒蛋另加大蝦同煙三文魚,再配個牛油toast,蛋香、三文魚肥美、蝦肉彈牙,升級版茶記早餐。

IMG_1865

Brunch starter  慢煮蛋配香菇加燕麥片  蛋香菇香燕麥片有咬口,幾有趣,不過唔適宜些牙食,因為撈勻後似嘔吐物,自己食唔覺,對方就幾難受(旁觀對家反應後結論)

 IMG_1866

main course : 和牛面豬配白甘筍risotto   真係要查字典至知自己食左咩。第一次食白甘筍(parsnip),撈埋risotto 一齊煮,咬落爽口清新,令個risotto 無咁膩,和牛面豬柔軟juicy,平日我好怕食紅酒汁,但呢個紅酒汁話混左普洱,食落無左陣澀味,唔知關唔關個普洱事? 整體係好味的

 IMG_1867

main course :  海鮮碟、炸薯球配泰式醬汁  上碟見到個造型有點失望,似酒樓食的海鮮棧。好彩食落所有用料全部新鮮好味,個泰汁酸酸甜甜好開胃,個炸薯波波都好香口。

 IMG_1868

因為點左三個餐,甜品用高茶架上。呢度的甜品最好係唔太甜,啱我(甜品唔要甜,矛盾人)榛子朱古力蛋糕cream 滑香濃,拿破崙皮鬆軟、scone個tea jelly又好味。

 IMG_1869

IMG_1870

IMG_1871

甜品同茶一齊上,消消膩。我點左朱古力伯爵菜,茶味帶點點朱古力香,好有趣

IMG_1872   

arrow
arrow
    文章標籤
    尖沙咀
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()