IMG_3249

最喜歡週末來一個豐富早餐,慢慢嘆,好享受。餐廳的egg benedict 幾出名,我係班尼迪粉絲,當然要試。單點$148,套餐$188包菓汁,甜品同茶,唔洗諗,一定係套餐,飽死至算。結果一條友睇下書,慢慢食左三個鐘,其實即係brunch,抵哂。

 

先來一杯鮮搾蘋果汁 (另外可選橙汁)

IMG_3243

egg benedict 個沙律dressing 味道好特別,一問之下,原來係綠茶醋。用藍梅,藍菊花,綠茶浸入醋中。酸得來有種香味,又帶點咸,味道奇特。Benedict 上的荷蘭汁係啡色,食到有菇味,少見,又問。原來係磨菇加芥辣汁,侍應話餐廳有廠房獨立製作各款醬汁,好似幾勁,唔問都唔知。

IMG_3244

dessert 選侍應推介的cream burlee ,話係簽名甜品。一般食開係杯狀,呢個係cake 狀,中間有紅苺,係比一般的cream burlee 無咁漏,但因為太大件,食食下都滯,無謂出錢又出命,最後四份一都要放棄。

IMG_3245

嚟到當然要飲茶 想飲White earl grey ,但侍應話要加$110,攞我條命好過,直接坦白話飲唔起,侍應就介紹呢隻Earl Grey Buddha ,earl grey 加綠茶,茶清,淡淡的earl grey 味,中和甜品的甜膩,滿足的一餐。

IMG_3246

IMG_3247

IMG_3248 

IMG_3250  

 

arrow
arrow
    文章標籤
    尖沙咀
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()