清新簡潔的門口,黑板上畫住期間限定飲品)

5/2015 光顧

明亮雅緻的小店,一入去見到好多沖咖啡的用具就知係專業咖啡店。餐牌簡單,一張紙寫哂,pasta, salad, toast, dessert 每樣三幾款。餐廳熟客都唔少,好多客人點手沖咖啡。餐廳在「坐忘」附近,下次可以去坐忘食完正餐再來食甜品嘆咖啡。店子不定時推出期間限定甜品,見門口個board上畫得幾靚。店子開星期一至日12:00至6:30,只收現金。
 
carbonara 意粉有咬口,個汁薄薄的,唔會厚到漏,唔錯
 
  
 
燒牛肉拖鞋包  麵包有黑欖,燒牛肉味道咸香,不過肉質較乾,可以更好
 
  
 
番茄芝士多士  厚厚的芝士加番茄放在厚多士上,好難唔好食
 
  
 
芝士蘑菇意大利飯  同carbonara 一樣,個汁剛剛好,唔膩,蘑菇夠香,飯有咬口(真係詞彙不足,汗顏)
 
  
 
士多啤梨窩夫   窩夫好厚,外脆內軟,附合我要求,不過味道選擇少,只得原味(加糖醬),士多啤梨同香蕉。
 
  
 
無論手沖咖啡幾勁,我都係獨孤一味「卡趴千奴」,但呢度的好好飲,香濃順滑,very good。 下次真係要試下手沖先。(但結果第二次又係點呢杯例牌)
 
  
 
室內好多咖啡有關的用品
 
  
 
  
arrow
arrow
    文章標籤
    鰂魚涌
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()