2/2015 光顧

如果唔係有地鐵,我未必會去呢個山卡啦地方。店子開在山上橋底小路,環境清幽,全店簡約白色加水泥裝修,對街大窗一列吧枱,感覺悠閒。食物咖啡都唔錯,價錢小貴,近住香港大學,平日下午都幾多人,都話現今學生富貴。
呢度三間鋪相連 : 咖啡室,時裝,家品。賣的係生活品味,即係一個裝散紙的兜要幾百銀果種。社會富裕,追求的唔再係簡單的兩餐一宿,衣食住行樣樣都要精緻講究,開口埋口小確幸,呢d店在世界各地愈來愈多。我好有興趣睇,靚嘢無人唔鍾意,但有時會覺得細緻得過份,不過草根如我,應該係酸葡萄啫。
 
地址 : 西環堅尼地城山道93號
電話 : 28332127
 
Seafood risotto 好大陣洋蔥味,但食落又唔覺,海鮮無雪味
 
 
sardine tomato  pasta 好少食沙甸魚pasta,即係將罐沙甸魚倒落去撈意粉?當然唔係啦。味道唔錯㗎
 
Salmon panini with avocado 若呢d都整得唔好食,不如執左佢。呢間當然ok
 
薯條有三款dip

      

Coffee

       

 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()