IMG_1228.JPG

 

 

Teamlab,近年火紅的藝術創作團隊,於不同塲景,不同空間,結合電腦技術設計的光影圖像展示出不同效果,參觀者置身其中,如進入非一般的視覺空間,感覺超現實。之前Teamlab在日本各地的不同地方表演光影魔法,聲譽日隆,之後衝出日本,於世界不同國家展覽,我曾經喺台灣及丹麥睇過,非常喜歡,但所有展覽都係期間限定。而家Teamlab在日本正式成立永久展館,當然要去朝聖。前往展館的交通頗複雜,我懶得研究,反正有四個人,喺東京站直接坐的士去就算(車費約4000yen 左右),展館雖然已開幕年幾,但仍然好多人,建議先上網購票,場館比我想像中細,其中幾個項目我都睇過,只有兩個項目有驚喜,不過團隊好聰明,喺附近又有個Teamlab Planet,展出另外幾個項目,變相又要比多個入塲費。呢種千變萬化的藝術,創意無限,真係長做長有。Teamlab borderless隔離係outlet,參觀完可以去血拼。

 

我已經預先網上購票,個系統好得意,付款後唔會有入塲券,主辦單位要於入塲前一日至將電子入塲券email比你。雖然已有票,但來到仍要排隊,好彩天氣涼又唔算排得耐,可以接受。要留意Teamlab BorderlessTeamlab Planet喺不同地方,前者喺台場,後者喺豐洲,唔好買錯票去錯地方。

IMG_1223.JPG

來到門口又等一陣

IMG_1224.JPG

場內有locker,可以放低重物,舒服地行,入場前又排。

IMG_1225.JPG

進入奇幻空間,內裡無指定路線,牆上畫面不停改變,感覺似永遠行唔完,但我又會想試下關燈以後,返回現實,一個白色的空間係點樣

IMG_1226.JPG

IMG_1227.JPG

瀑布場景,配合小山佈置,熱門打咭位

IMG_1228.JPG

洞窟中的宇宙。呢個項目好有驚喜,以影像及速度做出動感及立體感,完全表現出光影藝術的力量。

IMG_1229.JPG

網上爆燈的打咭點,我唔覺得特別,加上可能係太多人排隊的關係,入到去燈都未變色就要出來,好急趕

IMG_1230.JPG

IMG_1231.JPG

室內建成斜坡,以不同的燈光圖案展現四季,似遊花園

IMG_1232.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()