IMG_1285.JPG

Greyhound cafe 的高貴版。Greyhound品牌以時裝起家,之後進軍飲食業,愈戰愈勇,分店開遍海外,搞到我都差點忘記佢本業係時裝,見到時裝店時仲以為搞crossover,後來recall番,至醒起以前我來bkk,最愛行siam centre,當時有好多未成名的時裝設計師開店,設計充滿玩味又大膽,類似香港的百利商場,行得好開心。不過在如今全球一體化以後,變哂連鎖店的天下了。

 

離哂題,講番餐廳。食物以西泰混合的煮法,煮得用心,擺盤清新,名菜如單骨雞翼,檸茶的冰用番檸茶做,等杯茶唔會因冰溶而溝淡茶味,呢類餐廳今日已經成行成市,但greyhound當年開業時,係一個幾新的嘗試。菜式選擇多,cafe加餐廳型式,女士可以來tea tea,一家大細來食飯又得,開業多年,水準穩定。唔似得香港店,又貴又唔好食。

 

餐廳在Siam paragon 地下,同層有好多餐廳,曼谷同日本一樣,大商場內的餐廳質素都唔錯。開放式餐廳,最吸睛係用餐具做成的大吊燈,有趣得來又幾高貴,整間餐廳更有型格。

IMG_1286.JPG

久違了的檸檬茶,茶味濃而不澀

IMG_1287.JPG

香蕉smoothie ,加埋個雪糕,飲完都半飽

IMG_1288.JPG

下午茶都有餐包食。熱辣辣的墨汁包,仲有埋牛油及橄欖油醋,好有誠意

IMG_1289.JPG

單骨雞翼 炸得乾身香口,帶點香茅味,食唔停口,一個人都食得哂

IMG_1290.JPG

芝士蟹肉多士 半溶的芝士加蟹肉放在鐵pan內,蘸麵包及薄餅食,好惹味,雖然咸左d,但都好快食哂

IMG_1291.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

 

 

 

 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()