IMG_8025.JPG

 

9/2019光顧

 

韓國料理唔只得烤肉,仲有鍋物,冷麵及好多傳統菜色。所以我比較喜歡傳統韓國料理店,石牆道開左好多年,我唔知何謂地道,但喺餐廳食到的菜式,同我去韓國食到的差不多,味道唔錯,食得愜意。睇番相,原來我地一班蝗蟲真係點左好多食物,相中部分菜式打孖上,好恐怖。

 

睇番之前的食後感,當時嫌食物重口味,今次又唔覺,究竟係我口味改變左定係餐廳食物好食左?

https://hearoom.pixnet.net/blog/post/317891274

 

有多款前菜,較特別的係獅蛤同蛋卷

 

IMG_8016.JPG

 

啤酒是必需的

 

IMG_8017.JPG

 

生牛肉 影得衰, outfo

 

IMG_8018.JPG

 

燒烤食物 有醃及無醃的牛肋骨,五花腩,魷魚、帶子、蝦。全部有專人代燒,火喉剛好,唔會燒燶

 

IMG_8019.JPG

 

食燒肉的醬汁都唔馬虎

 

IMG_8020.JPG

 

牛肋骨煲,牛肋骨好入味,炆得軟腍鬆化。牛腸牛肚鍋腸肚份量足,辣辣地好惹味。至於步隊鍋我就無食,因為完全無興趣之餘仲唔明點解午餐肉同即食麵做的鍋要收幾舊水,我亦懶去了解。

 

IMG_8021.JPG

 

順時針海鮮煎餅、泡菜煎餅、蠔餅、蒸蛋。煎餅好味,但居然係蠔餅最出色,我都係第一次食,蛋香蠔味濃,一口一件好快食哂。蒸蛋本來點比細路食,但見成個蛋糕咁,充滿蛋香,大人都忍唔住爭食。

 

IMG_8022.JPG

 

冷麵煙靭,石鍋拌飯走辣,香噴噴,小朋友食唔停口。

 

IMG_8023.JPG

 

最後重有甜品飲品無影,成班人似放出來的餓鬼,睇下張單的長度就知幾瘋狂

 

IMG_8024.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()