9/2015  光顧

睇住間店裝修,以為又係小清新coffee shop,點知爆冷,居然係食泰國菜!正確嚟講係西式加泰式。初開業時有早餐,試過之後10個把鬼,呢個區賣四十幾銀一個早餐居然仲連杯咖啡都沖唔好!連post都懶得出,心裡咒罵又係得個樣的餐廳。之後餐廳只開午市及晚市(莫非知道早餐實在太難食?),有時見晚飯都要等位,牛頭角工廠區較少見。今次幫襯係因為落大雨,實在無得揀之下的選擇。世事就係咁,在無期下反而覺得唔錯,起碼唔難食,set lunch 擺碟靚靚食物ok,不過份量少,以呢區嚟計係幾貴,可能會喺下一次無選擇的日子再食。

 
青咖哩雞飯配磨菇湯  咖哩味淡,同碗湯一樣咁稀
 
  
 
海南雞飯加燒豬頸肉 朋友點,無試
 
  
 
黑松露白汁煙三文魚意粉   唔知點解對餐牌上有「黑松露」三個字的菜色愈來愈反感,覺得好多時係夾硬來,加pat 醬個餐又收多三條嘢
 
  
 
冬蔭公炒飯 朋友點,試左少少,咸咸地,唔覺有冬蔭公味
 
  
 
 泰式炒河
 
 
 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    觀塘
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()