IMG_3052.JPG

 

3/2019 光顧

 

久仰大名,酒家雖然好出名,睇過好多介紹,在我心目中卻仍然有點神秘感 ,一直想來食,但酒家提供懷舊中菜,碟頭大,要人多一齊食至得,終於等到同路人搞飯局,一行7人來探秘。可能因為係老牌酒家加上日日爆場,訂位時有哂格式規矩,仲好有態度,先要致電訂位,要打好多次至打得通,若你選擇食懷舊菜,訂位後要於開餐前5日再打去落單,再過數$500落訂,接聽電話的呀姐態度麻麻........感謝以上的事前工夫由朋友完成,否則我未必有心機訂位。酒家環境非常街坊,當晚每枱客都係預訂,大部分係區外客,開枝酒食中菜的吃貨,似乎係吃貨必到餐廳之一。菜色實而不華,功夫扎實,絕不欺場,用料足味道好,7個人食五餸一湯,飽到上心口,難怪日日爆到七彩。網上評論話招呼麻麻,我當晚由入座到離開的招呼都唔錯,侍應呀姐好友善,門口聽電話的呀姐都無傳說中咁悪。

 

酒家在彩虹邨內,仍然保留舊有裝修。

 

IMG_3053.JPG

 

杏汁豬肺湯,杏汁香,湯味濃郁,湯料都煲到腍哂,不過得幾舊豬肺,太少了。

 

IMG_3054.JPG

 

IMG_3055.JPG

 

蠔豉生菜包 蠔豉好香,與馬蹄切碎,刀功細緻,切得好細粒,加入炸米粉碎,口感更有層次,炒得乾身,生菜雪凍,抽走水份後更爽脆,包住配料食,咬落脆咯咯,好好食

 

IMG_3057.JPG

 

IMG_3056.JPG

 

錦鹵雲吞 甜酸汁內材料豐富,除左一般的燈籠椒、菠蘿,居然有豬潤同雞肉,雲吞皮炸得香口,金黃酥脆,好味

 

IMG_3058.JPG

 

八寶鴨 人多至可以點。鴨肉鬆軟,鴨肚內的蓮子清香,仲有冬菇薏米綠豆,好香滑,茨汁濃稠適中,食落唔會滯

 

IMG_3059.JPG

 

IMG_3060.JPG

 

酥炸蟹箝 蝦膠蟹肉結實足料,啖啖肉,唔會成口粉,外皮酥脆,不油不膩

 

IMG_3061.JPG

 

蜜汁燒鱔球 蜜汁醬包住極肥美彈牙的鱔球,食落感覺有點似叉燒,可惜一枱七人,原來有五個人係唔食鱔,最後其中兩人肯食一件,但我同另一食友點都無可能完成,唯有忍痛剩低幾件。

 

IMG_3062.JPG

IMG_3063.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()