IMG_0583.JPG

(餐廳在工廠大厦內,裝修簡單)

 

12/2017光顧

pasta 係意大利人的日常主食,同我地中國人的米飯差不多。喺香港去似樣少少的餐廳食碟意粉要過百蚊,而且水準參差。其實pasta食材唔貴,簡單易做,但又懶得自己煮,有時都想好似食雲吞麵咁,食下街坊版。新開呢間餐廳定位係家庭式意大利菜,pasta幾十蚊碟有交易,餐牌有多款pasta選擇,其中ravioli 都有五款,合我心意。餐廳老闆代理意大利食材,手製pasta 由意大利工塲製造再空運來港,其餘的芝士、肉腸、黑醋、橄欖油等食材都係代理自意大利供應商。其實意國有好多家庭式經營的橄欖園、醋莊、手造pasta 工塲,味道各有特色。

餐廳開業短短幾個月,我已經幫襯左三次,七十幾蚊個餐,包括麵包配橄欖油及黑醋,任選pasta,仲有飲品,質素唔錯,呢個價錢,自己買料番屋企煮都唔得,Pasta配簡單醬汁,味道唔複雜,簡單得有如去人地屋企食飯,第一次去大把位,到第三次去,午市所有枱已經book哂,價廉物美,旺場係意料中事。餐廳標榜有意大利廚師主理,但我來三次都無見過,不過可能只係顧問,餐點唔複雜,只要份量啱,個個煮都應該差不多。

餐廳營業時間係星期一至六,11:30至晚上6:00,聽講遲下有晚市。另外有做party包場,每位$300,最少15位,12歲以下小朋友免費。即係$4500就可以包塲,餐單另議。

 

IMG_0635.JPG

 

IMG_0588.JPG

 

午市套餐 黑醋橄欖油配麵包,麵包微熱

IMG_0586.JPG

 

菠菜芝士雲吞配黑松露忌廉汁,上枱時加點黑松露油添香,加芝士用parmesan 即刨,幾十蚊個餐都咁認真,有點感動。雲吞真材實料,咬落唔會一pat 粉,薄薄的忌廉汁,清新簡單。

IMG_0591.JPG

 

IMG_0592.JPG

 

套餐包的水果茶

IMG_0587.JPG

 

貓耳朵配鯷魚橄欖汁,貓耳朵有咬口,簡單的配鯷魚橄欖,灑上巴馬臣芝士,就係意大利人的家常菜。

IMG_0965.JPG


侍應推介鮮搾檸檬汁,一d都唔酸但又有檸檬清香,清新可口,夏天加冰應該仲正

IMG_0961.JPG

 

火腿雲吞 火腿甘香,配牛油汁加橄欖油,簡單就是美,一碟有十幾舊,抵食。

IMG_1711.JPG

 

Tiramisu 好軟屬,但稍欠酒味

IMG_1712.JPG

 

店內售賣食材,餐牌上的pasta cheese olive oilvinegar 全部可以買走。

IMG_0584.JPG

 

IMG_0960.JPG

IMG_0959.JPG

IMG_1710.JPG

IMG_0611.JPG

 

牆上電視播住食材供應商的宣傳片

IMG_0962.JPG

 

有印花咭,睇下我儲幾耐先

IMG_1724.JPG

 

IMG_0609.JPG

 

 

IMG_0741.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()