IMG_9809.JPG

 

6/2017 光顧

N 年前食過一次覺得唔好味,N年後見佢仍然屹立不倒,仲喺隔離開多間小鋪,心諗應該唔錯。點知都係唔好食,決定忘記她。不過你咪理,外面照樣排哂隊等位。今次在隔離擴充的店開餐,裝修好靚,殖民地火車站feel,不過座位好迫,搞到我完全無心機食,食物完全係無heart,只係得個樣,茶餐廳出品中價餐廳收費,總之係又貴又唔好食,唔使錢都係咁話。

 

今次我去細鋪,以為係縮左,原來係擴充營業,失覺哂。成間餐廳我最欣賞係個裝修,將室內設計成高貴的火車餐卡,不過好迫夾,可能火車用膳係咁。當晚滿座,唔好意思影相

 

IMG_9808.JPG
 

越南菜一定點牛河 牛肉係肉厚juicy,可惜好靱,咬到牙軟,河粉厚,湯底色濃味淡,好在唔口渴

 

IMG_9811.JPG
 
火車頭湯河 個碗好大,配料味道一般。
 
IMG_9813.JPG
 
春卷上枱時見個賣相幾靚,點知個皮咬落去係稔中帶點靭,饀料唔豐富
 
IMG_9810.JPG
 
IMG_9812.JPG
 
基本菜色已經唔得,加上地方太迫夾,無心機,其他食物我已無興趣食,點左杯荔枝冰,用糖漿開,連幾粒罐頭荔枝都懶得放。

 

IMG_9814.JPG

 

IMG_9815.JPG

 

IMG_9816.JPG

 

IMG_9817.JPG

 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()