IMG_0362.JPG

(天光行到天黑,大部份時間喺入面,差d要講句Prada是我家)

 

行程 : The Mall outlet 全日shopping

(addree : Via Europa, 8, 50066 Leccio Reggello FI)

食 :

早餐 : 自煮

午餐 : outlet 內雪糕一杯

晚餐 : 自煮

 

寫左咁多日遊記,呢篇一定係最易寫,因為全日只得一個景點 : outlet,全日只做一件事 : shopping。outlet 賣的都係貴價牌子,對於我就太貴,但作為一隻羊,始終脫不了羊群心理,跟大隊買左幾個袋,outlet係一個好扭曲心態的地方,明明比人賺左錢,但居然會覺得自己著數左。是日在場內只食左一杯雪糕,大家戰鬥力超高。提提大家 : 可以即塲退稅,取回現金,派錢時間至18:45,無人會截隊,總之時間一到就停,無論你排左幾耐隊都無用。

 

後來至知,原來呢個早餐可以咁飽肚

IMG_0234.JPG

 

去outlet 途中遠望古城,明日見

 

IMG_0243.JPG

見到人地一袋二袋咁捧出來,感覺鬼異,但原來真係可以買咁多,真係不可思議的真人真事

IMG_0356.JPG

全日只需一杯雪糕,莫非呢度的雪糕係用機械維單A做?

 

IMG_5434.JPG

 

一個非常盡責的售貨員,sorry,係駕駛員至真。喺呢度真係要特別嗚謝駕駛員,話說佢一入店內無耐立即話去排住隊比錢先,我仲話佢誇張,結果我地左揀右揀兩個幾鐘後,仍然未排到佢比錢,若果無佢,等我地幾個恢復神智後再排隊就死得,今次佢真醒目,抵讚!

IMG_3888.JPG
 

正常人行左成日只食杯雪糕,一定會餓到周身無力,但奇蹟就係咁發生,夾著購物後的亢奮,靚太居然仲可以煮埋晚餐!又一件不可思議的真人真事。

IMG_0367.JPG

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()