IMG_7122

(貴價意粉)

3/2016光顧

呢間餐廳在我的揾食list應該有五年以上,因為吊腳,一直的唔起心肝去。今次本來想去試附近的餐廳,但去到見到唔啱心水,呢個時候,Benson就在我眼前出現。餐廳本身係做食品批發,跟住開埋餐廳,來貨有保證,今時今日好多餐廳以此做宣傳,但呢間十幾年前已經係咁。入去前猶豫左好耐,因為一個肉醬意粉要二百幾蚊!午市套餐都二百起跳,內容似晚餐,好似好heavy,但結果都好似被鬼迷咁入左去。因為實在太好奇一個二百幾蚊的肉醬意粉有幾勁,所以我好精明咁點套餐 (包任選頭盤,甜品及咖啡)雖然加埋一要差不多三舊,但感覺較良好。碟意粉係好食,醬汁用新鮮蕃茄打,肉醬係安格斯牛,我咁鈍都食得出,意粉彈牙,真材實料用料正,係好食㗎,但好多在家廚神都一定煮到,鬼叫自己唔識整。不過呢度客人目標明顯唔係我呢個窮風流,因為見在坐的都係熟客,有d仲係自家司機接送,當我在門外算緊捨唔捨得時,佢地就似我幫襯雲吞麵檔咁casual。

IMG_7120

沙律新鮮

IMG_7121

IMG_7123

IMG_7124

餐牌應該係晚餐至啱

IMG_7126  

晚餐tasting menu, 另有a la carte

IMG_7125

arrow
arrow
    文章標籤
    跑馬地
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()