IMG_8239.JPG

6/2022光顧

近年多左好多「過海龍」cafe,之前中上環創業的都開過來九龍。呢間我喺上環店幫襯過幾次,水準不俗,來到九龍,當然要試下,點知食到一肚氣,食價比低,食物質素欠佳,無下次。餐廳開左好幾閒分店,莫非兼顧唔到,搞到質素下降?不過唔止佢,cupping room, knock box 都有呢個問題。反而暫時NOC Espresso Alchemy keep到。

 

班尼迪

上枱見到size似縮水版,碟嘢水汪汪咁已知出事,果然醬汁稀淡,隻蛋水汪汪,塊煙肉又乾又硬,sourdough 個邊硬到切唔開,應該放左幾日,切到火滾,索性成塊攞起食,唯有塊三文魚尚可。咁都整得出來,求其到震,真係要寫個伏字。

話說朋友話我唔用刀叉食,唔優雅,我火滾地話切唔開,切到想講粗口,佢叫我唔好鬧,留番出post至鬧,因為佢好鍾意睇我喺post鬧,但我覺得好奇怪,我邊有喺post 鬧過人?佢一定記錯,係一定係佢錯😈😈

IMG_8235.JPG

煙肉炒蛋多士

收成舊水唔係問題,間間cafe 都咁上下,但可唔可以有點良心?只得一塊包,上面就係貨真價實的蛋及煙肉,加上園林式蔬菜佈置,再整pat 顏色怪異的醬汁,朋友對食物無要求,無任何意見,但我目測已嬲嬲地,不過同一個廚房出,唔荒好食,只知餐廳賺得好盡呢

IMG_8236.JPG

原本飲黑啡,因為仍肚餓,點杯肥威頂肚,可幸咖啡仍然香濃幼滑。朋友點冰茶。

IMG_8237.JPG

餐廳跟上環店裝修差不多,歡迎寵物,當日我坐的時候左貓貓右狗狗,好熱鬧。附近咁多動物診所,啱晒僕人們過來歇下,不過都係飲嘢好了

IMG_8238.JPG

過幾日去左Espresso Alchemy$68panini ,簡單得來有質素,唔小心又想起呢餐,即時又滾滾地😡

IMG_8241.JPG

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Hearoom 的頭像
    Hearoom

    Foodie 生活雜誌

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()