close

IMG_5545.JPG

8/2021 光顧

Cafe 裝修充滿日本襌意,有埋幅枯山水,好有意境,似茶室多過似飲咖啡。但我第一個感覺係 :唔好坐。坐位全部靠牆單邊位,似茶室的setting,但好睇唔好使,枱仔細細,飲杯嘢就無問題,若食埋嘢就唔夠擺,要加張櫈,無哂feel。我都係慕名而去食tiramisu,蛋糕係合格的,但唔使特登去食囉。

 

肥威,咖啡濃厚

IMG_5543.JPG

提拉米蘇 雖然味道唔突出,但起碼有酒味又濕濕地,真係一個提拉米蘇,好過好多坊間的咖啡蛋糕式提拉米蘇。

IMG_5544.JPG

cafe 門面的玻璃𥖁唔多靚,室內睇就好好多,有自然光源,襯上室內的黑,營造氣氛。室內呈長方型

IMG_5546.JPG

IMG_5547.JPG

IMG_5548.JPG

IMG_5549.JPG

全部座位靠牆坐,年輕人可能覺得有型,但我老人家就就唔多習慣。

IMG_5550.JPG

cafe盡頭有個幅枯山水,打咭熱點,我去當日cafe坐滿人,點解我可以影到張無人的相?原因係當日發現左隻小強喺牆上,所有美眉立即四散,雖然小強走左,但美眉們猶有餘悸,未敢再坐埋嚟,咁我就執平嘢影到張無人相。我又唔怕小強,

IMG_5551.JPG

驚嚇過後成地砂,當時真係幾混亂🤪

IMG_5552.JPG

櫈上的小枱好細,點多樣食物都要放小枱

IMG_5553.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()