close

IMG_5407.JPG

8/2021 光顧

餐廳做割烹套餐,午餐同晚餐menu一樣,分兩款餐,tasting menu Omakase Menu,今次我試午餐Tasting menu。食材高質烹調用心,雖然未至於驚艷,但感到滿意,價錢唔平仍物有所值,有機會再來試另一個餐。師傅會喺食客面前烹調食物,一路睇住都幾有趣,日本師傅同兩個助手都幾靚仔😁,侍應詳細講解食物及餐具的資料,令我長知識,態度友善又唔覺煩,一個好侍應對一間餐廳真係好有影響。

 

前菜 毛蟹粟米茶碗蒸 。茶碗蒸凍食,蟹肉份量多,加埋甜甜的粟米及粟米汁,似食布甸。

 IMG_5386.JPG

IMG_5387.JPG

炸物 蕯摩牛腰脊 牛肉面頭撲粉炸,之後切片上,類似吉列牛肉,點山椒葉鹽及山葵食。肉嫩柔軟,但照舊無牛味。我唔多喜歡食鹿兒島牛,可能價錢親民,所以香港大多數餐廳的和牛都用呢款牛。(我居然無左切開後的相😱

 IMG_5388.JPG

炸物 鱧魚天婦羅配枝豆真丈 鱧魚天婦羅外層脆漿極薄,連一條小骨都無,比起平常食的鱧魚滑,枝豆真丈,即係枝豆魚蛋卷,甜甜的,配蘿蔔茸汁,好味。

 IMG_5389.JPG

IMG_5390.JPG

師傅喺上菜時在碗上噴水,好奇一問,原來古時日本天皇怕人在菜餚中下毒,所以在上菜前喺碗外層噴水,確保運送過程中食無被人下毒,因為噴水後隻碗有人掂過會有指紋,又長知識了。

 IMG_5391.JPG

冷麵 素麵用海膽汁包住,topping再加上海膽、魚子醬及紫蘇葉,幾樣配料溝埋一齊,湯汁變得更濃及掛麵,唔錯

IMG_5392.JPG

刺身 : 鰈魚、鯛魚及鰆魚。

IMG_5393.JPG 

 刺身質素一般,特別在配刺身的豉油。刺身配煎油,原來古時候無豉油,會用清酒、昆布、木魚花及梅子煮成煎酒當豉油,為刺身提鮮。剩下的侍應示意我地可當酒飲埋,煎酒鮮中帶點咸味及梅子的酸味,UMAI 另一款豉油食落比一般的豉油濃厚,原來係加豉油自行調味後再加入魚骨煮,加上香蔥,豉油好味過刺身。

IMG_5394.JPG

壽司 金槍魚海苔卷 初初遠睇以為係肉丸,師傅會烘過塊紫菜再包手卷,保持紫菜香脆,金槍魚加入黃蘿蔔同蔥調味,肥美好味

IMG_5395.JPG

蕯魔和牛溶岩燒 牛肉薄燒配醃過的蛋黃。餐廳用富士山火山石做的鐵板來燒牛肉,侍應講解塊板係天然岩石,石上佈滿細小洞洞,煎牛時油會藏到洞內,唔會浸回牛肉中,令牛肉無咁油膩。牛肉配醃蛋黃,菇菌及出汁同食,好鍾意食醃過的蛋黃,蛋黃夾開後呈啫喱狀,味道濃郁。

 IMG_5396.JPG

IMG_5397.JPG

 侍應提醒要留番少少汁撈之後的黑松露飯,無諗過個飯會咁矜貴,一心諗住係一碗飯,原來只係一匙羹仔飯,所以放喺我面前時都唔知係乜,無影相就食,倒左羹飯落汁至知呢個就係侍應講的飯。

 IMG_5398.JPG

助手聽到我無影相,特登整多羹我影相,咁又呃多左嘢食,兩羹倒埋一齊至試到味。飯粒黏,刨入黑松露調味後幾香,撈埋剛剛食剩的蛋汁就更好味。

 IMG_5399.JPG

酢物 池魚白板昆布卷配芝麻汁 白板昆布加醋浸軟,包住池魚食更鮮味,芝麻汁好香

 IMG_5400.JPG

食事 燒鰻魚飯 對於餐單我通常過目即忘,所以見到鰻魚飯時,有點喜出望外。因為我一直擔心唔夠飽。鰻魚肥美有炭香。

 IMG_5401.JPG

分兩食,一碗普通加汁食。

 IMG_5402.JPG

一碗加湯食

 IMG_5403.JPG

甜品 無花果香印葡萄啫喱

 IMG_5404.JPG

甜品 黃豆粉雪糕最中餅 師傅即席整軟糯的糯米糍皮,夾在餅內,增加口感。

 IMG_5405.JPG

 一餐完結,無包飲品,我覺得若能夠有杯抹茶就更完滿。

 IMG_5406.JPG

餐廳喺上環小街內,聽講係志魂的舊址,好細間,只有8個吧枱坐位,另有房間提供6個坐位,不過疫情期間只開放吧枱

 IMG_5408.JPG

IMG_5409.JPG

IMG_5410.JPG

IMG_5412.JPG

呢盒黑色的魚子醬喺幾間店都見過

 IMG_5411.JPG

有自家炭爐,呢條喉黑好肥美,不過唔關我事,Omakase 餐至有得食。

IMG_5413.JPG

IMG_5414.JPG

IMG_5415.JPG

IMG_5416.JPG

IMG_5417.JPG

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()