close

  

7/2015 光顧 


店子本身係賣高檔食品,間一個廳出來做堂食,在雪櫃揀完有人煮,廚師one man band, 都係煎下焗下,煮法簡單,食味ok,勝在料靚。店主擺到明做高檔客,價錢唔平,可包場,平日$5000 min pay,假日$7000。有生蠔,pasta, 扒,酒,西洋海鮮可選,食唔夠數可買嘢走都得。個廳因為有人坐緊,唔方便影相,約可容納10至14人,幾張英式大釘梳化圍住兩個茶几,似清談節目嘆酒feel。 好好食就無佢份,但叫做有個地方,自己揀完嘢食有人煮,食完拍拍蘿油走,唔使煩。注意抽風系統麻麻,有油煙味。晚上只營業至10點。
 
由於不提供免費水,餐飲要點,最平感覺又最良好的就係果汁。(硬係覺得明明$5蚊罐可樂,放落隻杯變$28再加一係呃錢的)誰知都係中伏。話說我話個果汁幾好飲,呀小姐立即指一指架上的包裝介紹我,妖....成lite先賣$28,我呢度一杯又係$28, 真係是禍躲不過。
 
  
 
crab cake 將蟹肉打成蓉,質感唔夠,都係釘歪人的出品最好!
 
  
 
黑毛豬海鮮春卷 食唔出有黑毛豬
 
  
 
麵包蟹黑松露意大利飯 呢個有驚喜,麵包蟹糕炒飯,炒完放回蟹蓋再焗,黑松露醬分開上,自己加,吊下味,唔會蓋左個飯香,幾好......大隻d仲好......
 
  
 
  
 
店內一覽,相中的盡頭就係梳化品酒區
 
  
 
門口有張小枱
 
  
 
雪櫃內食物即買即煮
 
  
 
  
 
  
 
  
 
arrow
arrow
    文章標籤
    九龍城
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()