close

IMG_5591.JPG

8/2021光顧

口啤不俗的西班牙餐廳,以食Tapas 為主,多款tapas 選擇,每款細細碟,價錢合理,無負擔地任點,加埋飲品,食完都唔肉赤。餐廳氣氛好,食材多樣化,食物味道好,侍應友善,唯一缺點又係限時兩個鐘,不過當日餐廳無滿坐,我早左到都比入,可以坐耐點。

 

iberico 火腿 油香juicy

IMG_5577.JPG

當日推介的饀餅,似隻大餃子,饀料係海鮮,饀餅上有幾點沙律醬伴食,饀餅炸得乾身,皮薄饀料飽滿,細細件,啱送酒

IMG_5578.JPG

iberico ham 炸丸子及魷魚炸丸子,影得大件,其實一口一件,好香口

IMG_5579.JPG

香炒padron peppers 呢隻西班牙小椒好好味,青椒味濃,食落帶點甘,加少少海鹽調味已經好正,食完忍唔住點多碟。

IMG_5580.JPG

蒜片炒大蝦 呢款tapas 基本上係tapas餐牌必有,熱辣辣地用鐵pan上,蒜香味更突出,蝦肉肥美,用麵包沾汁同食,名乎其實汁都撈埋。

IMG_5581.JPG

IMG_5582.JPG

生蠔topping cherry gazpacho 做成的砂冰,口感有趣,櫻桃凍湯味道清新

IMG_5583.JPG

墨魚汁西班牙飯 海鮮的鮮味及厚煙肉的油香沁入飯中,好味

IMG_5584.JPG

烤八爪魚,下面墊左薯蓉,nice

IMG_5585.JPG

牛骨髓配和牛tartar 牛骨髓油好香,撈埋調好味的牛肉他他,牛肉切幼粒,香滑得來有質感,good👍🏻

IMG_5586.JPG

烤羊 初初以為係grill lamb chop咁,上枱至知係大漠烤羊feel,肉質juicy但烤得有點乾,配上西班牙傳統醬料romesco及大蒜蛋黃醬,美味醬汁補回肉的缺失。

IMG_5587.JPG

三文魚bikini 又係tapas 必點,薄薄的麵包烤得香口,夾住三文魚、黑松露醬及sour cream ,味道豐富有層次。

IMG_5588.JPG

油浸吞拿魚腩配番茄牛油果沙律,賣相好靚

IMG_5589.JPG

甜品黑朱古力,棒子雪糕,加橄欖油及海鹽,覺得配搭好有趣,但食落無乜特別。

IMG_5590.JPG

餐廳喺西港城對面的街角地鋪,幾大間,氣氛熱鬧

IMG_5592.JPG

室內樓底高

IMG_5593.JPG

open kitchen睇到廚師們手腳利落地處理菜式,好夠火路

IMG_5594.JPG

IMG_5596.JPG

酒吧一角

IMG_5595.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()