close

IMG_0697.JPG

5/2021光顧

香港鮨店多如繁星,質素參次,雖然食開一間,但有時又會試下其他,通常睇下食評睇下相,合眼緣就去,今次試呢間。由香港人師傅主理,食材質素不俗,看似簡單,無話煙燻火灸,但又處理得有心機,穩陣的一餐,可以再試,睇下可唔可以做日常店。

 

師傅好健談,又會成條魚攞出來影相,啱哂呃like。當日同師傅傾開飲食潮流,話而家有好多人睇IG 開飯網揀餐廳,有時一個負評會令dcancel no show,師傅都好無奈,唯有安慰佢咪咁上心,但又好難怪佢,打開門口做生意,見到被悪意負評影響,真係會無心機,只能做好自己,若放唔低就唔好睇了。當日我同師傅講 : 我比好評你,加油💪🏻

 

沙律,前菜 : 湯葉,蒸蛋

IMG_0688.JPG

當日午餐12款食品,有壽司及小食 (食物名稱按圖次序由上至下,左至右)

彷彿魚

明石鯛

金目鯛

間八

八爪魚

富山白蝦

芝海老

關鯖魚

中拖羅

大拖羅

赤身

平貝

鯛魚白子天婦羅

海膽

 

食材新鮮,有幾款魚有魚味,當日的關鯖魚同間八都唔錯,海膽手卷攤開比你影左相先,似我睇人地喺富小路食海膽咁款,吞拿三味都唔錯,柔軟無筋,醬油漬赤身我一向麻麻,因為唔鍾意個質感,不過每次試新店,師傅都會好有自信地叫我試下佢的出品,我通常唔好意思推,比面食一次,不過若再去就唔會試囉。當中加插兩款熱食,白蝦炸得香脆,係好好的下酒菜,天婦羅鯛魚白子,主要食軟綿綿的口感,天婦羅做得唔錯。

IMG_0689.JPG

IMG_0691.JPG

上一堂魚類課

IMG_0692.JPG

有時套餐受價錢所限,較特別的食材唔包,我通常食完個餐若唔夠喉,會問師傅有乜選擇,今次選多兩款

鬼蝦 蝦肉肥美,放上蝦頭的膏,味道更香。彌補套餐內芝蝦的不足。

醬油漬山女魚黃金魚子 咬落比較硬,喺口內卜卜聲,魚油較清新,無三文魚子咁油。師傅話山女魚子喺未經油漬之前係金黃色,因為山女魚生長在山溪內,唔似三文魚沉到海中。所以魚卵唔會吸收大量的蟹紅素及蝦紅色素,所以係呈金黃色。又長知識了。上網睇過,又真係好金黃

IMG_0690.JPG

套餐連味噌湯或小烏冬,作為一個大食積,當然食烏冬,包咖啡,無影相

IMG_0693.JPG

師傅鍾意成條魚攞出來,咁我又影下囉,唔好失手勢,有客人追加螢光魷魚,因為當造,大大隻好靚仔。

IMG_0694.JPG

食到尾聲,師傅準備晚餐食材,可能當日心情好,開左隻靚海膽,在座客人一人一瓣,大家開心

IMG_0695.JPG

咪以為雪櫃內的係豬腸粉,其實係八爪魚的爪切左吸盤

IMG_0696.JPG

餐廳在商厦內,以為細細間,原來入面好多座位,除左吧枱,仲有卡位,散座,獨立房,我見得一個師傅,若果客滿,我懷疑師傅點做?

IMG_0698.JPG

IMG_0699.JPG

IMG_0700.JPG

IMG_0701.JPG

IMG_0702.JPG

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()