IMG_7092

 

3/2016光顧

要食龜芩膏,一定係呢間,無他,四個字:「真材實料」(本來想寫「貨真價實」但真係愈來愈貴,唔知個價實唔實)。以前上一代掌櫃時,話佢知有咩問題就會加藥粉比我,通常都係濕熱爆瘡,不過家陣富二代掌櫃,話要$250以上的膠先至適合加藥粉,否則會浪費。噢,咁佢伯爺應該都浪費左好多藥粉喺我身上。除左龜苓膠,呢度好多食物都唔錯,晚餐的蒸餸,無味精例湯,仲有糕點,簡單有益的配搭,平實小店。(星期一廚房休息,只得甜品同龜苓膠供應。)

 

我每次一定點$80 (由$50食到$80,人工都無加咁快)。 無特別,只係中庸之道,唔想食最平,又似乎唔使食咁貴龜苓膠唔係一般市面的杯裝涼粉feel,係黑色豆腐花feel,嫌苦可以加冬蜜,想藥效勁d可加鹽,有哂指引。我通常加冬蜜。

IMG_7089

 

IMG_7090 

IMG_7091

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    太子
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()