close

IMG_0670.JPG

4/2021 光顧

近年呢間好湯好麵大熱,主打真材實料湯底,過百蚊一碗麵都大排長龍,香港人真有錢。睇餐牌見餐廳選用高級食材 西班牙火腿、北海道帶子、澳洲和牛,走精品小店路線。點左兩款湯麵,湯底同麵條確實唔錯,今時今日樣樣貴,若用真材實料熬個湯底確實唔平,但湯麵配料味道一般,唔覺得突出。配料追唔上湯底,唔夠和諧,係幾好食,但又未至於突出到要再來,試過就算。

 

題外話  

湯麵最重要係個湯底。一向認為百幾銀一碗日本拉麵好唔抵,好多都係味精湯,就算加埋塊靚叉燒同溏心蛋,都無理由值呢個價錢。講到湯麵,廣東幫的蝦頭大地魚雲吞麵更多功夫,但價錢卻平一截,其實香港人咁鍾意飲湯,總覺得係可以整到好的湯麵,以前北角的大熱高湯麵就做得唔錯,可惜都係要結業。

 

玫瑰豉油温泉蛋 普通蛋一隻

IMG_0664.JPG

黑口黑麵 墨魚濃湯,上枱時附上圍裙,怕食客整污糟件衫,我讚小店細心,對家陰陰咀笑住話碗麵價錢包左。

IMG_0665.JPG

墨魚濃湯底味道一般,唔覺得特別鮮甜,墨魚滑彈牙,魷魚柔軟,特別在係黑色。

IMG_0666.JPG

海龍皇湯 點之前其實我十五十六,但見幾枱人都點,一於死跟。湯底真係鮮,配料多,蟹肉、海蝦、廣島蠔、墨魚滑每樣一件,扁陽春麵彈牙索湯,唔錯。全碗麵係贏在湯底,配料質素一般。 又來細心位,附上fine dining feel 濕紙巾抹手。

IMG_0668.JPG

IMG_0667.JPG

我話去食碗麵,對家坐低後見到個餐牌窒左一窒🤣

IMG_0669.JPG

小店有閣樓,一般茶記格局,座位與座位之間距離好近我當日早去,唔使排隊,若要排隊就咪搞我了。食完出來已經有幾組人排緊。

 IMG_0671.JPG

熱門麵食好快售罄

IMG_0672.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()