IMG_8151.JPG

 

5/2019光顧

 

之前在北角店食過覺得唔錯,想再去時已經關門。好彩從網友小臣的blog中知道小店於長沙灣重開,當然要再去。擇地重開,小店變得更小,無座位,要坐在街上。因為要等旁邊的店鋪關門後至可以在外set枱,小店喺晚上7點至開門。食物水準不俗,酸辣湯頭香甜,配料入味,可惜環境所限,未能發揮應有水準,店主已努力揾鋪,希望能早日入鋪,重新出發。

 

雞蛋腸粉 粉皮算薄,頗滑。豉油帶甜,不俗

 

IMG_8145.JPG

 

自選湯粉 砂鍋米線酸辣湯加米線,大大碗,配料選豬腸及菜肉餃子。每碗湯粉都有肉碎同椰菜,米線有咬口,酸辣湯我選小辣,夠惹味。豬腸入味但唔夠肥,呀姐話下次可點肥腸,菜肉餃多菜少肉,一般。不過有好多隻。

 

IMG_8146.JPG

 

食友的自選湯粉 都係大大碗,砂鍋米線豬骨雞清湯加米線,選豬潤、冬菇及蘿蔔做配料。清湯甜,豬潤滑,冬菇及蘿蔔入味,各方面都唔錯。

 

IMG_8147.JPG

 

竹庶馬蹄水,自家煲,味道偏淡,細支左d

 

IMG_8148.JPG

 

店子小小,但選擇算多,粥粉麵小食煲仔都有

 

IMG_8149.JPG

 

IMG_8150.JPG

 

小店鋪面全部用作廚房,枱椅都放在街上,遲下大熱天時,真係未必頂到,希望小店早日揾到新鋪。原來小店之前在北角店因加租被迫結業,到觀塘店做左一陣又搬左來長沙灣,不過店主始終想搬回北角,希望佢早日達成心願。之後又再來,今次坐路中心,四圍空曠,居然有點風,真係好耐好耐無試過坐在街上食晚餐,感覺好懷舊。

 

IMG_8152.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()