close

IMG_6185.JPG

9/2021光顧

而家喺香港食飯好恐怖,名店full到滿瀉,呢餐都係臨時攝位,餐廳搬左,師傅都轉埋,原本的chef mori 走左, mori 走左,餐廳改名雲隱,由健師傅主理。健師傅喺mori 北角店已幫手,如今升格為師傅,戥佢開心。食材仍然優質,但口味偏重,今餐的亮點係大蜆,唔係成日遇得到。自10月起開番午市,師傅話午市會做番多點傳統江户口味的壽司,就等健師傅慢慢建立自己的風格吧。

 

餐廳食材仍然高質,供應商不變,但健師傅應該就唔似mori咁手鬆,始終mori較藝術家脾氣,但求高興,不計成本,唔係人人做得到,我當然希望健師傅能師𠄘埋呢個特點🤣餐廳吧枱有十二個位,健師傅一人hold哂全塲,其實餐廳仲有其他師傅,不過所有食客都指定要健師傅,見佢有點吃力,有時放低件壽司連食材係乜都無講就行開左,咁樣我就覺得有點唔健康。希望佢可以招攬多一兩個穩定的師傅,咁餐廳至可以長遠健康發展落去。

 

當日午餐 :

 

伊左木

池魚

平政

甜蝦

金目鯛

石垣貝

大蜆

三文魚子

中拖羅

大拖羅

海膽

海鰻

蔥吞拿魚腩卷

玉子

IMG_6180.JPG

午市套餐的蟹肉蒸蛋、味噌湯及咖啡

IMG_6181.JPG

IMG_6182.JPG

IMG_6183.JPG

IMG_6184.JPG

餐廳搬左去石板街旁的大厦H code內,地方大左,吧枱由8位變左12位,再加一間六人房,記得以前mori已話之前的店坐位太多,以後再開想開只有六位的餐廳,唔知佢日後的新餐廳會唔會達成目標呢?

IMG_6186.JPG

IMG_6187.JPG

IMG_6188.JPG

IMG_6189.JPG

IMG_6190.JPG

有炭火燒烤,但塊玻璃唔知搞乜?

IMG_6191.JPG

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()