IMG_8904.JPG

4/2021光顧

餐廳開業時由日藉chef主理,主打西日料理,當時想試但又唔捨得,始終千八蚊一個set,睇相又似食唔飽。時移世易,餐廳已改為日本餐廳,網上風評不俗,加上有foodie友介紹,所以遠到西貢都來試下。餐廳環境好好,食材高質,食物味道唔錯,師傅之前做開懷石料理的廚部,睇佢握壽司的手勢都知唔係師傅級,若以鮨店標準去食會失望。今次我食Omakase set,有壽司、刺身,雖然只得一項炸物,但做得幾出色,師傅都話佢做料理比較好,有機會再去的話,我會叫師傅自由發揮,我有乜食乜,睇下會唔會有驚喜。

 

前菜 螢光魷魚、菜花、蝦、牛蒡、蕯摩蕃薯、麻醬拌菜、糖漬合桃。食物味道好,呢個時候食的螢光魷魚好多膏。

IMG_8893.JPG

刺身5 擺到靚靚咁,按次序食 : 長哨八爪魚、深海池魚、牡丹蝦、生蠔、拖羅。

估唔到呢度的刺身質素幾高,比出面好多中價鮨店都好,生蠔配蕃茄蒜蓉汁,加點魚子,西日feel,幾欣賞個處理手法,蕃茄sauce輕身帶少少酸,魚子咬開的卜卜口感,夾落生蠔一齊食,無搶到蠔味之餘反而可以提升鮮味,唔錯。拖羅輕輕火灸,配白味噌,甜甜地的味噌加肥美toro,口感豐腴,唔似食刺身但又有鮮味,配搭唔錯。

IMG_8894.JPG

IMG_8895.JPG

IMG_8896.JPG

天婦羅 太刀魚本菇柚子味噌卷、鮑魚 原本想將炸物換燒物,但燒物係A5和牛,興趣不大,唔改了。點知炸物有驚喜,鮑魚質感非常柔軟軟糯,口感好好。肉質肥厚的太刀魚係我喜愛的魚類之一,師傅用魚肉卷住香菇及柚子味噌做天婦羅,肥美得來毫不油膩,好好味。因為呢度菜,令我想來再試師傅其他心思菜式。

IMG_8898.JPG

壽司五點 (另送5點)白蝦、活北寄貝、左口魚加左口魚邊、帶子,海膽真鯛、拖羅x2、和牛、白蝦海膽,吞拿魚卷

壽司幾好食,但唔好set太就標準,見到件北寄貝濕淋淋就明,若唔睇師傅握壽司會更好,食第一件時,見師傅要握好多手至得,我心諗實死梗,點知食落口又ok,可能我對壽司要求唔高。

話說幫襯當日師傅好忙,有幾個客人遲到,但又要趕住走,搞到師傅節奏亂哂,我怕師傅趕得滯影響我的壽司水準,叫佢做好其他人的至專心做我的食物。可能佢見我等左好耐,結果做多五款比我,我的等待係值得的,覺得扺哂。

IMG_8897.JPG

大蜆清湯 介紹話用石神山水煮,唔知係咪心理作用,覺得水質滑d😜清湯鮮甜,大蜆肥美,又一次覺得熟食有料到。

IMG_8899.JPG

甜品 什果清酒啫喱 原本得杯啫喱,因為提佢未上湯比我,結果之後加多粒馬卡龍,我貪小便宜就梗㗎啦,其實我係好欣賞師傅知道自己有失誤,除左道歉外仲會用行動表示歉意,令我做客人的覺得舒服。

IMG_8900.JPG

呢個係晚餐menu,但若提前預訂,午餐都可提供,我今次食set A,若照原本份量,我覺得係有點貴,但諗起平時喺銅鑼灣食lunch 要個半鐘還枱,呢度任坐唔嬲,環境舒適,又覺得可以(發揮自我認同感)

IMG_8901.JPG

IMG_8902.JPG

餐廳喺白沙灣碼頭 The pier 酒店旁,係獨立餐廳,唔附屬於酒店,幫襯餐廳可享兩小時免費泊車,但之後$60一個鐘😱餐廳外亦有錶位。

IMG_8903.JPG

IMG_8905.JPG

IMG_8906.JPG

餐廳環境舒適,對住個海,雖然好多船,但都幾舒服。

IMG_8907.JPG

IMG_8909.JPG

IMG_8910.JPG

IMG_8908.JPG

食完飯後,我移師到外面吹吹海風,經理主動送我咖啡,等我可以有道具影相🤣結果睇下書,hea足一個下午,旁晚至走,當日飽到晚餐都唔使食,全日只食一餐,好慳家😜

IMG_8911.JPG

IMG_8912.JPG

IMG_8913.JPG

餐廳後面係水上電單車租車塲,難怪見到咁多人玩。

IMG_8914.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()