IMG_4907.JPG

Plan 行程時見到Aarhus除左AROS art museum DOKK1 之外,我都唔知有乜好做,睇資料見到附近有個大城市Aalborg,離Aahurs約一小時車程,就過去行下,做一天無計劃的旅行。去到第一件事係揾餐廳食lunch,今日有食神,揾到的餐廳麵包好好味啱哂麵包痴温柔媽。餐後去左幾個旅遊網介紹的景點,慢慢行下睇下,小朋友無所謂,有得跑跑跳跳就開心,就咁hea下又過一日。

 

一早同少爺仔去附近跑步呼吸新鮮空氣

IMG_4894.JPG

沿住小水塘跑,香港點會有呢個環境?

IMG_4895.JPG

跑完番住宿沖個涼出來就有嘢食,明白點解上等人可以咁易keep fit

IMG_4896.JPG

 

出發去Aalborg,路邊見到無人檔口有新鮮士多啤梨賣,放低錢攞一盒走,之後就係惡夢開始,原來士多啤梨上有好多好細的蟲,結果爬到個個成身都係,連架車都有,幾恐怖。後來見唔痕唔痛,反正殺唔哂,就由得佢。最後盒士多啤梨當然成盒掉左。

IMG_4897.JPG

 

Aalborg市內漫步

 

IMG_4898.JPG

 

丹麥小屋

 

IMG_4900.JPG

 

好有氣質的toilet

 

IMG_4899.JPG

 

ANNO 1506 一座古老建築,有無人可以指教呢個一級級的屋頂設計的意思?我見好多丹麥建築都用呢款屋頂

 

IMG_4901.JPG

 

Aalborg Kloster 後園

 

IMG_4902.JPG

 

好羨慕新一代享有三文兩語的教育環境,從小就可以學好英文,睇書的選擇更多,睇下幾個小朋友,隨手就可以喺書局補級小說,羨慕。我一本都唔識睇。

 

IMG_4903.JPG

 

午餐揀左大街上的PENNY LANE,似係有點歴史的餐廳,室內設計幾有趣,有壁畫,又有用杯碟碎片做成的吊燈,仲有堆滿多款麵包pastry的櫃位,好吸引。

 

IMG_4904.JPG

 

唔係幾睇得明餐牌,求其知係牛肉豬肉就點,來到見到全部係cold cut 配麵包,煎三文魚都係微暖,不過麵包有麥香,口感煙靱,真係幾好味。中間一杯係接骨木花凍飲,清甜解渴,全程都係點佢。

 

IMG_4905.JPG

 

洗手間設計好有心思又有型,男女厠格內的潔具一紅一綠,好sharp

 

IMG_4906.JPG

 

budolfi Kirke 教堂 若你睇慣西歐的教堂建築,會發覺北歐的教堂建築比西歐的多樣化得多,設計感較重。不過今次呢間係傳統樸實型,好少雕刻裝飾,又係另一種感覺

 

IMG_4907.JPG

相比西歐的教堂,北歐的教堂內部裝飾亦比較簡潔,特別之處係會有航海設備的裝飾,例如古時侯的帆船,可能跟祖先係維京人有關?

 

IMG_4908.JPG

 

夏日炎炎,好多小朋友除哂衫喺度玩小噴泉,我同少爺仔都左穿右插,濕左至算,好好玩。

 

IMG_4909.JPG

 

IMG_4910.JPG

 

Aalborghus slog  好簡單的城堡,唔講都唔知佢係城堡。好處係有一個大大的草皮斜坡比小朋友跑。

 

IMG_4911.JPG

 

IMG_4912.JPG

 

Utzon Center 建築物在海傍,建築師Jørn Utzon 的最後作品。入面有gallery同餐廳,不過我地去到已關門了。

 

IMG_4913.JPG

 

行左一日,返回住宿焗一盤大雜燴,有肉有菜,簡單一餐

 

IMG_4914.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()