IMG_0494.JPG

11/2017光顧

光顧過幾次,每次都好滿意。餐牌不時更換,可以上網睇,啱食至去。餐具擺碟精緻,配搭有心思,食物味道好。服務一流,侍應友善細心,我係文盲,睇餐牌分得出豬牛羊雞就點,今次太后駕到,以其奄尖性格,我驚譯錯,所以揾侍應幫忙,麻煩佢若略介紹下就得,點知佢將整個餐牌由頭到尾,全部用中文譯出來,好似教書咁,期間仲充滿笑容,無一絲的不耐煩,好佩服。可能已習慣招待我呢類文盲?最後重送左個好美味的小蛋糕作為太后的生日禮物,太后食得開心滿意,抵哂👍🏻
 
麵包好味,amuse-bouche恆常的精緻,今次係甜、酸、咸、辣四款味道的小食,另外有茄子蓉配薄脆
IMG_0490.JPG
 
太后點的套餐,佢真識揀,頭兩款要另外加錢 : 海膽魚子醬配龍蝦肉果凍、宮崎和牛。甜品係以蘋果為主題。第一次食宮崎和牛就係喺呢度食,當時驚為天人,之後分別喺其他餐廳,甚至去日本都食唔番個柔軟度同充滿肉香的味道,今次終於重遇。
 
IMG_0491.JPG
 
我就簡簡單單算了。頭盤花瓜Pâté,伴食的seaweed brioche 好酥軟,非常美味。main course 煎魚以茄子泥墊底,味道好夾。個椰子味甜品,睇見都心花怒放,好睇又好食。
 
IMG_0492.JPG
 
用餐後再有小甜品,配咖啡,好似來多個high tea 咁
 
IMG_0493.JPG
 
生日蛋糕係濃濃的朱古力蛋糕,餅底crispy 似食一個大金莎蛋糕,太后飽到上心口都食不停,隊左半個,真係得👍🏻
 
IMG_0497.JPG

 

 

 

 

 

 
 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()