IMG_6487.JPG

10/2017光顧

素聞WHISK 的午市套餐抵食又好食,終於安排一次同太后來食。餐廳裝修可能因為用色關係,有點殘舊,而且枱與枱之間距離近,我坐近通道,成日被侍應碰到張櫈,感覺麻麻。除此以外,問題不大。set lunch餐牌內starter,main course 同dessert 各有幾款菜色選擇,可以揀2 courses、3 course、4 course套餐,部份菜色要另外加錢。套餐包果汁或餐前酒,咖啡或茶,頭盤精緻,main course 大大份,味道好,指定信用咭仲有85折,真係幾抵食。

好智障地,我打去WHISK訂位,侍應講左我個名出來,我問佢點解會知我個名,咁神奇!侍應笑左,話因爲我喺美麗華book 過位,所以有record,我真係超娘😂😂😂

IMG_6479.JPG

餐前飲品,太后點石榴汁,我點白酒。白酒幾甜,似果汁

IMG_6480.JPG

麵包好味,其中的蘑菇包好香。香草牛油自家製,用個貝殼裝住,好骨子

IMG_6481.JPG

鮮法國雞油菌田螺 頭盤,擺碟精緻。入秋又到食菌時,好多餐廳都用雞油菌,味道濃郁,田螺肉厚,配上芫茜汁同香茅泡泡,配搭有新鮮感味道好

IMG_6482.JPG

蟹肉龍蝦凍 頭盤,一見到龍蝦兩個字就預左要加錢。果凍用一個精緻玻璃器皿裝住上枱,成個精品咁。蟹肉同龍蝦拆肉,加上高湯做成果凍,上面鋪上牛油果忌廉汁,以魚子及小露筍做裝飾,食得又睇得,好滿意。

IMG_6483.JPG

 

IMG_6484.JPG

相機失靈,頭盤居然影唔到,只係影到呢張。近鏡的係維也納炸小牛排,好耐無食過,結果發現我真係對炸物麻麻,呢件炸得較油,份量又大,好滯。反而太后點的燒乳豬好香,皮香肉質鬆化,配上清甜的羅馬生菜,不俗

IMG_6485.JPG

因為太飽,無點甜品。最後的咖啡配Madeleines小點心,呢個小點心我一向興趣不大,加上佢零落地掛喺個盤栽上,造型麻麻。咖啡普通。

IMG_6486.JPG

餐廳裝修可能因為用色關係,有點殘舊

IMG_6488.JPG

IMG_6489.JPG

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()