IMG_2628.JPG

4/2017 光顧

曾經來食過晚飯,好滿意,見最近推出weekend brunch,係將招牌菜變袖珍版做成套餐,啱哂家中心多的太后,帶佢來試菜。誰知菜色依舊,味道全非,之前的新鮮食材,濃淡剛好的味道不復見,換來的只係普通質素的食物,定係因爲太迷你,我食唔出味道?餐廳走精緻高雅路線,但今次去到只見枱布殘舊有污跡,湯杯崩左,總括來講,我會用「未到位」去形容呢餐,套餐食唔飽,不過包紅白酒任飲,唯有飲多兩杯補數。又浪費左太后一餐。

原來上次去係兩年前,可能keep唔到水準?定係午餐將價就貨?

 

之前食後感 :

 

http://hearoom.pixnet.net/blog/post/304325292

IMG_2623.JPG

象拔蚌帶腥 其他食材味道唔突出

IMG_2620.JPG

湯用小杯上,龍蝦湯頗鮮甜,桂花魚老雞燉咸酸菜燉得香濃,不過無湯料,得塊丁方咸菜可憐地浮著

IMG_2622.JPG

欖角蒸排骨配炒蘿蔔糕 排骨蒸過火,好鞋。蘿蔔糕煎得香,質地粉軟,內藏蘿蔔絲有咬口,唔錯

沙汁明蝦球,沙汁酸酸甜甜

IMG_2621.JPG

南瓜燴安格斯牛腩 ,牛腩鬆軟入味 招牌菜桂花炒素翅同禮賓府炒飯都平平無奇,跟我晚餐食的差得遠,莫非收平左就求其d?

IMG_2625.JPG

 

IMG_2624.JPG

甜品 蛋白杏仁茶配天山雪蓮燉雪耳

 

IMG_2626.JPG

IMG_2627.JPG

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()