IMG_6330.JPG

(黑椒香茅叉燒 搞搞新意思,又幾香口,叉燒半肥瘦,咬落鬆軟,比某些大吹大擂靚叉燒店好。)

 

12/2016 光顧

集團式酒家。呢間分店以主辦婚宴為主,所以樓底高,特別整潔光猛,地點就腳。菜色頗多選擇,味道出奇地不俗,今晚點左幾碟小食,有魚有肉,每人唔洗兩舊水,坐足一晚無人趕。我今晚因為想食清d,所以散點,若點是日精選的小菜海鮮雙併三拼都好抵食,之前來食過海鮮都唔錯 (話說有次朋友話要食海鮮,我一心諗住去西貢鯉魚門或三聖,點知佢居然爆冷話食呢間,結果出品又唔錯。朋友係彩福粉絲,話呢間好食過荃灣分店。)各位在附近諗唔都食咩的話,都可以一試。

 

小食海蜇青瓜 青瓜海蜇爽口,個醋酸左d

IMG_6325.JPG

小食黑醋雲耳

IMG_6326.JPG

小食鹵水豬仔腳 睇樣都知得,鹵水味頗濃,雖然唔夠香,但都收貨,豬仔腳啖啖肉,夠稔又入味,good

IMG_6327.JPG

 

上湯杞子白合浸菜心

IMG_6328.JPG

紅燒乳鴿 唔夠香口

IMG_6329.JPG

蒸魚 等左半個鐘,聲稱即撈即蒸,火喉剛好,肉滑離骨,$148好抵食。

IMG_6331.JPG

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    油麻地
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()