IMG_1376

(餐廳開在灣仔街市內,門面低調,裝修簡單,心思都放在食物上。)

9/2016 光顧

我用左一個食快餐的時間食左一餐法國菜。話說原先諗住隨便食餐飯就去賞花燈,朋友的朋友話上次經過入去食過飯覺得唔錯,朋友就隨便地話去食,去到門口我就記得呢間餐廳唔多隨便,叫朋友睇左餐牌先入去,但朋友話既然來到就食,結果我用左落樓下食飯的心情在一小時內食完呢餐fine dining 。餐廳serve 的係新派法蘭西菜,擺碟精緻,碟碟都係一啖起兩啖止size,食材新鮮,配搭頗新穎,但我實在無時間細味欣賞。

經過今次,發現自己係無做上等人的素質,食物雖好,但原來食餐好除左食物要好,仲要有時間同心情,正所謂愈是期待愈是美麗,我呢d窮鬼食餐好要一早沐浴更衣ready 定,咁樣貿貿然地食餐好,真係唔習慣。其實餐廳食物質素不俗,有機會想再來。

串燒青口細細串,用味噌加芥辣做醬,幾香口

IMG_1368

聖子聖子起肉切粒,配上椰菜花橘子同辣椒仔汁炒,口感豐富,賣相靚靚,但你問我就喜歡蒜蓉蒸囉。

IMG_1370

八爪魚大大件,煮得軟熟,睇餐牌學英文,原來個煮法係叫 Josper,即係用個好勁的炭爐grill,上面鋪上蟹子,配個濃味噌汁。仲有舊子薑皮蛋伴碟,有趣的配搭

IMG_1372

beef tartar 只記得好味

IMG_1369

煙肉焗薯 好香口又好食,今晚飽肚之選

IMG_1371

和牛 日式配搭,紫菜加金菇,夠日本之餘又簡單。話說點呢道菜係因為我問侍應有咩比較飽肚,佢好有誠意地介紹我食和牛,朋友二話不說話好,

侍應仲細心地怕我地唔夠食,提議點兩份,我亦立即9秒9話唔洗,5舊水細細舊,咪玩啦,我諗住來食快餐咋。

IMG_1373

點左個小童餐,簡單的煎魚柳白汁意粉,好味又飽肚。

IMG_1374

兒童餐甜品 似放大版macaron 香得來又唔太甜

IMG_1375

 

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    灣仔
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()