close

IMG_3066

4/2016光顧

餐廳宣傳集中在主廚之前係Bombana餐廳的意粉師傅,自立門戶。當然係先試午餐最穩。價錢當然比Bombana平一截,同樣地,食物味道亦不能相比。Pasta的質感係差不多,但個sauce就差得遠。不過總括來講百零蚊個午餐,在銅鑼灣區又唔算貴,都可以一試,份量偏少。

個麵包籃有點驚喜,有麵包有cold cut 仲有和牛肉碎。不過麵包全部toast過,橄欖油加醋就油過多,醋太少,食唔出味。

IMG_3061  

上完麵包,包都未食就立即上Pasta ,以為上錯,但主廚話係咁,真係食海無涯,又開眼界。都唔知食邊樣先好,結果當然係Pasta 先啦,凍左唔好食。香蒜辣椒手造意大利麵配日式帶子,個碟好靚,Pasta 質感唔錯,彈牙有粗糙感,食得出係handmade ,但個sauce就唔得,淡而無味,香蒜辣椒都食唔出,帶子係刺身薄片,頗鮮甜。份量少,得幾著,食哂d包至飽,難怪要一齊上。

IMG_3062

 卡扒千奴另加$18,味淡。都係點跟餐咖啡好d,可以慳番來點個湯,聽隔離枱話湯好味。

 IMG_3064

餐廳在食廈,地方所限,一出𨋢就係餐廳,一眼見哂,高檔唔起。不過casual d 仲好

 IMG_3067  

 

arrow
arrow
    文章標籤
    銅鑼灣
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()