IMG_6440

旅館房間分佈在主樓以外的兩幢建築物,其中一幢在河邊,以天橋連接主樓,我入住的房間「せせらぎの間」就係喺呢幢。房間附私人風呂,打開露台門就係半露天風呂,雖然樹枝光禿禿的有點瀟剎,不過因為在河邊,又可以睇到小瀑布,晚上打燈更靚,整體感覺係唔錯。其實呢間房在最低一層,大浴場、露天温泉同貸切風呂都係呢層,全層只有我呢間房。房間旁邊就是露天風呂入口,房間附有的風呂,睇個setting都應該係其中一個貸切風呂,若無人book 房就release 番出來。

整間旅館的感覺就似坐左時光機進入古時,在古式環境內卻又享用現代設施,品味著在地食材的晚餐(另有文章介紹),在山中享受寧靜時光,隔天早上更被我遇到飄雪,一個美好的旅程。

IMG_6441

 IMG_6442

落地大窗全部可以打開,好有户外感

IMG_6443

IMG_6444

 檜木風呂

IMG_6445

 可以在河邊散步

IMG_6446

IMG_6447

 條柱真係大剎風景

IMG_6448

打開窗後好好feel

IMG_6449

 晚上打燈又另一個感覺

IMG_6451

IMG_6452

 IMG_6453  

arrow
arrow
    文章標籤
    2016東京遊
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()