close

IMG_4342

plan行程真係唔懶得,一直大安旨意諗住直島會有船去小豆島,後來至知只有快船,載車的渡輪就要由直島返回高松再轉船去小豆島。時間長左,唯有超早起床,將pension 早餐倒落肚就出發。回到高松見時間剛好接駁到小豆島的船,立即買票,點知都係趕唔到,好彩工作人員立即帶我到票務處換下一班船的票。小豆島有三個碼頭,由於我自駕,邊個碼頭都無所謂,所以半小時後就有船。船程一小時,到左小豆島就開始check point式揾藝術品

到達池田港好可愛的渡輪去程係熊貓船回程係長頸鹿船

IMG_4352

 為左顧及團友感受,先參觀熱門景點小豆島オリーブ公園(橄欖園)同寒霞溪。橄欖園其實 係一般道之駅公園,佔據一個小小山頭,有橄欖園,香草室,亮點係彷希臘小島大風車,雖然聲稱同希臘係姊妹島,但個風車都有A貨的感覺。不過配合藍天白雲好 天氣,簡單公園都令我感到心曠神怡。

似A貨風車

IMG_4347

IMG_4348

橄欖園

IMG_4349

IMG_4351

小豆島餐廳唔多又早關門,求其食個午餐就繼續行程。

望海的午餐

IMG_4343

 

橄欖之島,食物梗係要配橄欖油

IMG_4344

 

和式意粉,侍應介紹照淋橄欖油,又幾香

IMG_4345

IMG_4346

開始搵展品展品散落於島上的不同地方 : 沙灘上、碼頭邊、民居、學校內,依住簡單地圖加上沿途的指示牌,遂個揾,慢慢睇,好好玩。揾資料時我完全唔知小豆島上有個有三刀半島,當我睇完展品時,我亦遊覽完整個三刀半島。講真,若唔係因為呢個藝術祭,我真係未必會來小豆島,更加唔會去三刀半島。所以呢個藝術節真係達到目標,起碼最少多左四個人來。

玩check point要有提示,見到藍旗即係有展品

IMG_4353

IMG_4354  

展品在藝術館

IMG_4334

展品在山邊

IMG_4335

IMG_4336

展品在學校

IMG_4337

IMG_4338

展品在崖邊

IMG_4340

IMG_4339

展品在沙灘

IMG_4342

展品在海邊

IMG_4341

睇完哂三刀半島的作品已經差不多5點,見天仍亮,趕去寒霞溪。寒霞溪係賞楓名所,坐住纜車在峽谷內賞楓,一定好靚。可是我來得不合時,加上天色已晚,心急地買票後,入閘時票務員善意提醒我最後一班纜車將會開出,唔夠時間參觀,主動退票比我,真窩心。一場來到,點都揸車上山頂睇行一轉,山頂好大風又有煙霞,睇下個景就落山。

在寒霞溪頂看海景,面對的係瀨戶內海,相中右面角落的就係三刀半島

IMG_4350

 

今晚住温泉酒店,終於可以食餐好。

 

 

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    2016瀨戶內海一圈遊
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()