IMG_0648

 餐廳位於澀谷區代代木公園附近,我地在平日上班時間來,人流較少,因為天氣好,選擇坐到店外梳化雅坐,邊食邊睇街上的人悠閒散步,好舒服,店員貼心的為我地開暖爐蓋毛氈,所以就算冬日都唔感到太冷。店子以澳洲滑浪為主題,可以帶竉物內進,氣氛悠閒。室內地方大,以木為主要材料,配上滑浪板等裝飾,有坐在Bondi海灘附近的感覺(我未去過,睇相後老作😆)。剛到達店面時見店內有好多吉枱,但居然都要等位,因為日本人服務習慣係要準備好才讓客人內進,但整間店只有兩位侍應,一位咖啡師及兩位廚師,所以速度好慢,趕時間的朋友就唔好來了。

地址 : 澀谷區富谷1-15-2

 Egg Benedict  日本蛋蛋味濃,poach egg 加上牛油果醬及烟肉,下面是外脆內鬆軟的厚麵包,配合酸度適中的荷蘭汁,雖然份量小小,但口感豐富。

IMG_0645

 朋友點的三文治,半熟蛋加雞肉配牛油果醬。點菜時表示會同朋友分享,上枱時已將三文治分開放入紙袋內方便食用,日本人就係細心。

IMG_0644

 

IMG_0646

日本的咖啡遍淡,但此店咖啡可能係走澳洲味道,香濃幼滑,不錯

IMG_0642

IMG_0643

 

IMG_5620

IMG_0649

IMG_0651

狗狗也等位

IMG_0650

 室外梳化雅坐,邊食邊睇著街上的人悠閒散步,好舒服

 IMG_0647

好暖呀

IMG_5650  

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    2016東京遊
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()