9/2015光顧

好耐無光顧,想當年在河內道剛開業時係常客,之後搬去新世紀都一直捧場,可惜質素每況愈下,已經無去好耐。今次有人要求要食西餐,要有意粉,價錢唔可以貴,要經濟實惠,唔要意粉屋,於是想起呢度。選擇仍然以意粉沙律為主,7個人每人選一樣,埋單唔使一千,每人百零蚊,算係咁。食物比想像中好,但又唔會出色,始終百零蚊就係百零蚊的貨色,地方大,唔會坐得迫夾,大班人聚會的一個選擇。

 

carbonara 好香濃的sauce, 點菜的好滿意

  

蜜糖手造意大利辣肉腸薄餅  造型特別的薄餅, 應該叫薄脆至啱,甜甜的肉腸配沙律醬,上面的不知名蔬菜,每人一件當小食

  

青檸忌廉炸雞  炸雞香脆,入面juicy ,青檸忌廉酸酸地,幾有趣

  

香草白酒煮蜆意粉  意粉有咬口,但蜆肉好細粒

  

黑松露芝士焗通粉  好小朋友的感覺

  

墨西哥炸雞沙律  估唔到咁大碟!差點食唔完。沙律菜新鮮,炸雞juicy, 配粟米醬sauce,幾特別。

  

醬燒美國黑毛豬扒  估唔到ok喎,咬落鬆軟,配飯夠飽肚

  

 

arrow
arrow
    文章標籤
    尖沙咀
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()