(帶點工業風的裝修,餐廳半開放式,有兩層,一個不錯的飲酒地方)

 

8/2015 光顧 

睇戲前想食少少嘢,經過此店想起雜誌介紹過好抵食,見門口餐牌洋蔥湯只賣$45,又坐低試下。店子其實係酒吧加餐廳,氣氛唔錯,但餐牌食物唔多吸引。我今次點的食物味道普通。不過我只點左少少嘢食,不能作準,但就無興趣再來。光顧時做緊promotion,逢星期三有set,半打生蠔加一枝細白酒$150set,話通常供應fine de claire,聽落幾抵,若撞啱時間可以試下。
 

餐包用鐵盒裝,幾骨子

  
 
洋蔥湯  見到塊大咸煎餅似的芝士包放旁邊,都唔會有期望。又唔差,不過有點甜,但唔係洋蔥的甜,係落左糖的甜,塊飽好香芝士味,幾飽肚
 
  
 
叫左三款tapas 香茅煎三文魚,煎得夠香脆,魚入味
 
  
 
 scampis and chorizo 西班牙腸包住小龍蝦煎,無特別。
 
 
 
 醋奄青口,又酸又腥,麻麻
 
  
 
 
 
arrow
arrow
    文章標籤
    尖沙咀
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()