close

朋友提議八月花。N年前來過,覺得好唔得,得個樣,食物質素極差。呢晚朋友提出,唔好多意見,gogogo. 食完後感覺良好。以價錢計,水準唔錯喎,走新潮路線,型格裝修,用d靚靚杯碟,upgrade 哂。味道唔錯,賣相精緻,隻醉鴿唔錯,其它都係咁上下,唔難食就得。不過個dessert menu ,中菜嚟講算強勁,中西合壁,多選擇。我喜歡個雜果拿破侖,除左蜜瓜果層怪怪地,其他都好味,個custard又唔太甜,家陣去甜品屋都收你$50細細件,呢度咁大個唔使一舊,抵!難得星期五都唔趕人走,6點半坐到10點,讚!(似乎唔趕我走的餐廳就會比我讚)

美心真係好成功,中央採購,又有自己餅房,整咩都得,難得管理層肯花咁多心思打做不同品牌。旗下的simply life, 丼丼屋,都係我唔想諗時的選擇。不過又係果句,盡量少幫襯大集團。
 
IMG_5500
 
 
 
 
 
 
 
IMG_5501
 
 
 
 
 
IMG_5502
 
 
 
 
IMG_5503
 
 
 
 
 
IMG_5506  
arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()